onsdag 2 februari 2011

Om Herman























































































































Ja, som ni vet så är jag ju nitton år och har en kanin, som jag berättade här.
   Och förlåt, men jag kan inte hjälpa det, jag sitter till och med och skrattar lite åt mig själv, men jag tycker att den här sidan är så himla söt.
   Men alltså. Kolla bara. Visst har man i alla fall ändå lite, liiite svårt att inte hålla med mig när jag säger att han måste ju vara typ världens sötaste lilla kaninbebis?
   Herregud. Nitton år...
   Eller ja. Pappa är ju 53 och han är ju också ute hos honom titt som tätt. Så kanske blir man aldrig för gammal för söta små kaniner.

I alla fall. Mår jävligt bra just för tillfället. Om det skulle vara så att någon funderade över hur jag kände mig. Är nästan färdig med alla mina papper och ansökningar och nu är det väl mest bara att vänta. Och fixa pass. Det gör jag i morgon.

3 kommentarer:

  1. vad otroligt söt kanin! och hemskt fina bilder med.

    SvaraRadera
  2. "Det ska va gött att leva annars kan det kvetta..."

    SvaraRadera
  3. å nej va söt :O och 1a och 2a bilden var super.

    SvaraRadera

Gör mig glad här