torsdag 3 februari 2011

Om bästa boken.




















Idag köpte jag bästa boken. Är jätteglad faktiskt, även om det inte riktigt syns på bilen kanske. Längtar tills jag får skriva första sidan, och tills den är fylld. Älskar att ha en tom bok framför mig, det finns så himla mycket plats och möjligheter! Min förra är nästan utskriven nu och det tog ungefär fem månader att skriva färdig en ungefär lika stor bok så jag räknar med att köpa en ny typ någon gång runt studenten. Har ni tur får ni kanske se några utdrag ur den också.




















Det är Moleskine, om någon skulle undra förresten. Jag var tvungen att ta en svart för nu ska jag försöka ge mig och inte alltid välja rött. (Jävlar. Jag köpte en röd kjol idag ju... Jaja. Jag ska i alla fall försöka köpa lite andra färger än röd... Men okej. Ja, jag har röda naglar. Och röda läppar...)
   I början på boken får man fylla i namn och lite sånt där, och belöning om jag skulle råka tappa bort den. Jag skrev en stor kram för annat har jag inte råd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad här