onsdag 9 juni 2010

Jag borde inte, men han är ju så fin.

Okej. Det har visst blivit lite mycket kanin nu. Men så är det. Och så kanske det blir ett litet tag, jag har inte speciellt mycket inspiration nu, till varken att fota eller skriva.
Så ni kan få lära känna Herman lite bättre. Den här bilden är tagen igår, när han alldeles precis hade kommit hem till oss mammor. Se hur glad jag är här. Lilla fina Herman. Jag har nog förresten aldrig hållit i en kanin förut. Det kanske syns... Men han verkade i alla fall trivas, speciellt hos mig. Förut låg han och gosade med mig i nästan en hel timme. Oj, vad gosigt.






















Han är väldigt nyfiken men också väldigt rädd. Han är miniliten och får plats i mina två händer och han väger nästan ingenting. Hans öron är jättetunna och varma och kliar man honom bakom dem blir han nöjd och glad. Fin kanin. Mysig sommar, tror jag, men en liten kaninbebis.















6 kommentarer:

  1. Men han är ju alldelse suddig^^
    Men lite fin är han ju ;) Kanske ja törs hålla:)

    SvaraRadera
  2. Jaa, men du ser ju hur glad jag är, det var det som var meningen här ;D

    SvaraRadera
  3. Jag längtar till tills jag får träffa lilla Herman :)

    SvaraRadera
  4. åh vad fina bilder du tar, jag är nybörjare när det gäller det där med kamera,men ska snart köpa ett objektiv,jag har en canon eos 450D har du något tips på vad man ska köpa för objektiv. och vad har du?:)
    UNDERBAR blogg!":D

    SvaraRadera
  5. Oj, tack så mycket :)
    Vad du vill ha för objektiv beror ju på vad du skulle vilja fota såklart. Men jag har i alla fall 18-55 mm, 50 mm och sen ett zoomobjektiv som jag nästan aldrig använder. Men 50 mm tycker jag väldigt mycket om :)

    SvaraRadera
  6. okej tack! men du tar så himla skarpa och fina bilder, är det ett zoomobjektiv eller är det ett objektiv som du fick med kameran? och vad har du för någon kamera?:)du tar så otroligt fina bilder så tänkte att jag kunde fråga dig:)

    SvaraRadera

Gör mig glad här