onsdag 9 juni 2010

Vad är det bästa man kan göra en ledig dag?

Ingenting.
I alla fall nästan ingenting.
Men vad jag räknar som ingenting är precis det jag har gjort idag: Ätit frukost, gått och lagt mig igen, sovit nästan alldeles för länge, blivit glad över att jag är ledig för då får man faktiskt sova alldeles för länge, gått runt i fula kläder, försökt gosa med Herman men misslyckats för han är så rädd och blyg, druckit te med citronhonung, bränt mig på tungan och kommit på att jag är hungrig men har liksom inte tid att göra mat för jag är så himla upptagen med att göra ingenting.
Sånt får man göra när man är ledig, eller hur?

1 kommentar:

  1. Så klart man får göra sånt när man är ledig. Själv är jag sjuk och orkar precis bara göra just det där, sova, dricka lite vatten kanske äta lite, vända på sig i soffan, sova lite till. Det är så skönt att göra just ingenting, så fortsätt med det så länge du kan. Kramar

    SvaraRadera

Gör mig glad här