onsdag 2 juni 2010

En sommardag

Det är så fint ute just nu med all äppelblom som blommar.















Jag och Anna hade picknick ute vid henne, vid Uddevik faktiskt. Det var så himla fint och somrigt och det blåste bara varma vindar.















Såhär fint var det och egentligen så var det mycket finare i verkligheten för då fick man en sån fin sommarkänsla. Och här ute skulle man verkligen bo! Det är ju precis så som jag vill ha det: Få hus, skog och sjö! Helt perfekt.















Det var också väldigt grönt och fint.

















Här är Anna, sommarfin och allmänt söt, och visst, visst, visst ska vi åka någonstans sen?















Jag köpte en mustasch förresten, för den var så fin.

3 kommentarer:

  1. FANTASTISKA bilder Maja!!! Önskar jag kunde sett allt det där vackra jag med. Annan dag kanske, ledig dag, kanske...
    Det där med mustasch, BRAAA där!!!!!!
    Och det är ju för en sådan gosak. Fast vanligtvis brukas det skrivas ut med ett mellanrum. Och inte på dialekt ;)

    SvaraRadera
  2. mustaschen är väl typ för nån cancergrej vavava?

    SvaraRadera
  3. Jaaaa, det måste vi verkligen! ^^

    SvaraRadera

Gör mig glad här