torsdag 22 april 2010

Tankar om att inte orka

Jag har alldeles för hög puls.
Känns det som. Jag kanske bara inbillar mig.


Men det känns som att mina ben ska lossna
och det känns som att någon med stora händer trycker ner mitt huvud.


Jag låtsas att jag håller på HV, i alla fall nu i finalen.
Det känns lite bättre, då slipper jag sakna Färjestad så.
Och nu blev det förlängning igen, jag som ville lägga mig tidigt.
Helst nu.


Och jag vill verkligen komma iväg till Rom,
och gärna hitta någon fin liten sten på ett bra ställe som jag kan ta med hem till Malin.
Fast vi inte ska till någon strand. Men sten finns väl överallt?

Jag orkar inte mer nu. Ska fan sova.
Världens sämsta dag. Vill aldrig mer gå ut.
Inte idag i alla fall.

1 kommentar:

  1. Stenar finns överallt! Ta ett större gruskorn och kalla det en sten så är det en sten!

    Åh vad jag hoppas du får det braaa!!!

    KRAM!

    SvaraRadera

Gör mig glad här