fredag 14 januari 2011

Om Thailand igen












































Det här var första dagen i Thailand och vi var lite rädda över att det skulle vara såhär mulet varje dag i två veckor. Innan vi åkte såg vi att det skulle regna hela tiden, men det ordnade sig som tur var. Jag blev till och med bränd här genom alla moln.







































Jag köpte en ny bikini också, och tog en före-bild på min bränna men jag glömde ta en efterbild.







































Vi gjorde i ordning oss senare på kvällen för att gå ut och äta. Här är Julia i flätorna.


























Pappa vilar.






















Och lite mer flätor igen, som Julia tog ur efter bara några dagar.























































Mamma fick sin mat i en fin ananas.

























Sen tog mamma en bild på oss och vi åt efterrätt. Och jag såg lite död ut.






































































































































Pappa hittade sitt favoritställe. Det var väldigt gult, ja.







































Och jag tog jordgubbsshake och sen sov vi gött.

1 kommentar:

  1. julia bilden på henner rugg var sjukt fin. bara så du vet :3

    SvaraRadera

Gör mig glad här