måndag 31 januari 2011

Om ingenting alls faktiskt








Leker med Anna som vanligt, planerar alla helger framöver, försöker plugga, försöker låta bli att äta godis och chips eftersom vi har kommit på att godisförbud i 21 dagar skulle vara en jättebra idé fast jag började tveka redan dag ett. Eller två.
   Fixar papper, pass, läkarbesök och tusen papper igen, spelar in videosar där jag pratar engelska och skriver alldeles för långa brev om mig själv.
   Det är ungefär vad jag gör. Plus lite till.
   Eller nej. Plus massa, massa mer faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Nu sitter jag visst i köket helt ensam... Det borde egentligen kännas konstigt att sitta i någon annans kök medens den andra är på rummet.. Men de känns faktiskt helt normalt.

    SvaraRadera
  2. Ni två är ju redan som ett gift par.

    SvaraRadera

Gör mig glad här