tisdag 16 november 2010

Om att snart åka igen

Jag ska lära mig att tycka om ananas, dricka massa goda drinkar, få kritvitt hår, fota varje dag, äta kokosnötter och melon på stranden, titta på fina solnedgångar, åka båt i kristallklart vatten, snorkla och titta på fina fiskar, köpa undervattenskamera, äta kyckling tills jag tröttnar och aldrig mer vill äta det, få orkidéer, gå runt i klänning varje dag, ligga i hängmattor, få äkta massage för första gången i mitt liv, kanske äta Mentos som förra gången för att det var det enda godiset jag kände igen, läsa tusen böcker, samla stenar och snäckor och klappa elefanter om jag har tur.











































Bilder från weheartit. Även fast jag föredrar att ta egna bilder. Men det ska jag ju. Snart.

3 kommentarer:

  1. Ååååååååååååååhhhhhhhhh.............
    Jag vill OCKSÅ med....
    STOOOR KRAM från Syster Avundsjuk.

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅhhh gud som jag vill åka dit igen!!!! Måste snart göra det tror jag...:)

    SvaraRadera
  3. ja vill oxå jenny vi kan åka tillsammans=) nångång innann ja dör ska ja me åka dit så e de bara . hoppas ni får de himla bra

    SvaraRadera

Gör mig glad här