torsdag 12 augusti 2010

Vita stränder, små stugor och sandiga fötter

Nu har jag varit hos Felix i några dagar, och en dag åkte vi till Skanör. Det är nog den finaste stranden i Sverige, tror jag. Fast lite mycket folk, kanske. Men det får man väl räkna med på så fina ställen.























Det är så himla fina med alla sanddynor med fint gräs och sanden är förresten kritvit och jättelen. Känns nästan lite som att man är utomlands. Och det var jag ju förresten nästan också. Eftersom det var fint väder såg man nästan över till Danmark och alla skåningar kallar ju Skåne för deras egna lilla land.


































Och så finns det massa såna här fina stugor lite här och var. Så finigt.













































Och så fotade jag lite bara. Fotade fotar. Kul. Jätte. Godnatt.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅHHHH! Dit måste jag åka! :O

    SvaraRadera
  2. jag kallar inte skåne ett eget land D:
    det låter ju lite gay :(

    SvaraRadera

Gör mig glad här