tisdag 11 maj 2010

Vårbilder på vårflickor och sen behöver jag hjälp





























Så. Det var nog det.
Nu åker jag och hämtar bilen i Kristinehamn, så länge kan ni gärna hjälpa mig att fundera lite på en person jag skulle kunna göra ett reportage om. Han eller hon ska ha gjort eller varit med om något intressant som jag skulle kunna skriva om. Jag behöver lite hjälp... Helst ska personen finnas här i närheten och vilja bli intervjuad. Så HJÄLP!
Och om ni inte kan hjälpa mig med det kan ni ju i alla fall berätta vad ni tycker om bilderna. Allting blir så himla mycket bättre då.

3 kommentarer:

  1. Jag måste ju först säga att jag är ofantligt lyckligt lottad som får se dessa underbart vackra flickor hemma hos mig varje dag!!
    Sedan är du Maja den bästa i världen på att fånga dem på deras mest fördelaktiga sätt och vis!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Jättefina tjejer & bilder :)
    Ja vill ha dem i ram!! Så kan du skriva om mej vettja :) ja som bor utomlands och allt!!

    SvaraRadera
  3. Bilderna är jättefina! Tycker verkligen om dina bilder! Lyckos alla i din närhet som får möjligheten att bli förevigade när de verkligen kommer till sin rätt!

    SvaraRadera

Gör mig glad här