måndag 8 mars 2010

En liten liten promenad med barn som inte gillar att gå




























































Vi hade visst suttit inne för länge, jag, Alva & Wilma.
Fast jag tycker såklart att jag var bättre och inte alls satt vid datorn så himla länge. Vi fick hur som helst gå ut lite i solen i söndags eller när det var, och det kändes lite som en straffrunda att gå ut med två barn som hatar att gå. Vi gick bara till kyrkan, eller nej, inte ens det. Parkeringen vid kyrkan. Men det gick rätt bra i alla fall, Wilma var nöjd i en varm mössa, det var soligt, snön börjar smälta lite smått och vi hittade en fin ekorre som jag fotade.
Och lite sådär.

1 kommentar:

  1. De är ungefär som sin mor, de där små liven... Lata som fn, fast mer pigga än den där gamla mamma jag kan känna mig som...

    SvaraRadera

Gör mig glad här