torsdag 24 januari 2013

USA


4 kommentarer:

  1. I like the vintage look. It that a tank top or body painting? looks great!!

    http://vivailsecondovita.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. svar: tack, ja, det gör jag också!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad cool! Var har du hittat den? <3
    Det går fortfarande trögt med mitt bloggande som du märker...
    Men fotade lite med min "riktiga" kamera när jag var hemma senast,
    så snart kommer det förhoppningsvis lite foton iaf :)
    Kram fina!

    SvaraRadera
  4. Ska absolut leta efter en egen nästa gång jag är i närheten av BikBok :)
    Riktigt cool!
    Önskar jag hade bättre ljus och mer plats i min lägenhet så jag kunde ta bättre självporträtt.
    Dina är alltid så fina <3

    Jaa, jag vet knappt själv hur bilderna blev, tycker det är svårt att veta om de är riktigt skarpa osv innan man lagt in dem i datorn. Men hoppas några kommer vara värda att visa upp :)

    Ha en fin helg hos dig!
    Kramar

    SvaraRadera

Gör mig glad här