måndag 19 mars 2012

Om ont-i-hjärtat-texter





























Du lutar ditt huvud mot mitt och fast mina ögon tåras ser jag dina ögon, om än suddigt. Du säger att "Det blir bra, det här" och jag vill att du ska lova. Du säger att du ska göra allt du kan. Och så kysser vi varandra och du blundar.

(Ni vet, ibland går det upp, och ibland väldigt mycket ner. Ni ska inte oroa er eller så, det är bara det att det är så himla mycket enklare att skriva när det gör ont någonstans istället för när det går bra. Därför är det väldigt mycket ont-i-hjärtat-texter här. Men era fina kommentarer gör mig så himla glad i alla fall. Tack)

6 kommentarer:

  1. skjønner så godt hva du mener! :)

    SvaraRadera
  2. visst är det så skönt att skriva när det gör lite ont. Eller väldigt ont. Skriva av sig är nog det bästa som finns.

    SvaraRadera
  3. men vart är din kärlek då? Verkar som i texterna att han är borta endel?

    SvaraRadera
  4. aha, and i been there toooo!
    Så gjorde jag och Fredrik ett tag med, för att vi kände att vi var med varandra 24/7, asjobbigt!!
    Fast nu, ja nu är det ju ändå jobbigare ;)

    SvaraRadera
  5. Du är väldigt duktig på att skriva, och denna bilden är fantastiskt fin.

    SvaraRadera

Gör mig glad här