fredag 9 september 2011

Om att drömma
















































































































Går en morgonpromenad innan dagen hunnit börja på riktigt. Går bland dimma och spindelväv, bland drömmar och bland verklighet men jag kan inte riktigt skilja på vad som är vad.
   Skriver möjliga reportage i mitt huvud om vad som skulle kunna komma att hända, om att drömmar faktiskt kan slå in, intervjuar mig själv så att jag är förberedd ifall jag någon gång skulle kunna bli utfrågad av någon som skriver för världen. Drömmer.
   Planerar bilder, kommer på bildidéer, funderar på modeller och redigering, miljöer och upphängning. Måste göra någonting av det här.
   Drömmer.
   Nej, just det. Jag är ganska säker på att en dröm kan bli verklighet om man bara försöker.

4 kommentarer:

Gör mig glad här