söndag 21 augusti 2011

Om farmor

Förra lördagen firade vi farmor som skulle fylla 80.


































Pappa & Julia


































Jag träffade farfar för första gången sedan i höstas.
























Anders, mormor, Lisa & Gösta.
























Daniel & Judith

Farmor ropar att det är mat.


























Farmor och farfar som kungen och drottningen.


































Jag & Jullis























Lisa






















































Här tyckte de nog att kalaset skulle vara slut.


























Nu har jag redigerat 78 bilder ifrån kalaset så om någon i släkten vill ha något så får ni höra av er!

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder, särskilt det på farfar o farmor när de träffas på trappen. Man blir alldeles rörd.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Mona.

    SvaraRadera
  3. jag tror man försöker tänka på hur bra det känns efter att man har sprungit, hur nöjd man känner sig, och hur man mår lite bättre i hela kroppen. jag gör det i alla fall, men jag tycker egentligen inte om att springa, friskis är bättre :)

    fint med släktkalas ändå!

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder! Kram Helena Daniel & judith

    SvaraRadera

Gör mig glad här