måndag 27 juni 2011

Om Grekland

Jag har glömt en sak! Tror jag. Jag har inte visat hur vi hade det i Grekland, jag och Anna. Vilken tur att jag tänkte visa här och nu.


















Såhär såg vi ut ungefär varje kväll, med ihopväxta ögonbryn men lika glada för det!


















Såhär såg det ut där vi bodde, Pigadia, Karpathos. Så fint.



















































Minsta och räddaste kattungen.


































Självklart massa kyrkor på höga kullar med utsikt över hela Medelhavet.

















Ibland hände det att vi gick ut på kvällarna i alldeles för höga klackar och alldeles för korta kjolar.


















Och så vaknade vi upp kors och tvärs i sängen och undrar vad fan det var som hände egentligen.


















Och så åt vi pizza på stranden.







































Och solade, badade och läste förstås. Visst får man läsa ut tre böcker på en vecka när man är på semester? Visst får man det?

5 kommentarer:

  1. Vist får man det, det är ju DET som är självaste semestern :)

    SvaraRadera
  2. Oh vilka härliga bilder från er resa,kan nästan känna lukten..
    Men jag undrar fortfarande:Vart är Anki???

    SvaraRadera
  3. det är klart man får, bäst ju! och hur fint ser det inte ut som att ni har haft det?!

    SvaraRadera
  4. jag döööör va fint!!
    men du, vart såg du mig? :O du skulle gått fram och hälsat och jag skulle kramat dig för jag gillar din blogg hemskt mycket!

    SvaraRadera
  5. så härligt! nu vart jag också sugen på en sväng till grekland i sommar. men men, får väl se hur det blir...

    SvaraRadera

Gör mig glad här