lördag 19 mars 2011

Om iPhone

Eftersom jag inte har en egen iPhone lånar jag mammas ibland och här är lite bilder ifrån den som jag hittat.

























Har nog tagit ungefär tusen såna här jättefina testbilder med någon rolig app.


























Här har jag nog egentligen en mycket finare bild att visa fast det skulle jag gissa på att jag inte får. Go tröja i alla fall.

























Här är Bosse, Malin och Pärlans katt som är så himla himla fin.


























Såhär såg vi ut för ungefär två veckor sedan, jag, Anna och Karin, innan Tempel.





















Det här skulle jag gissa på var en söndag, Alva och Wilma hemma hos oss och alla är lite sådär småtrötta.

Och ja, så kul var väl det. Märkte nu när jag kollade på bilderna att man såg visst mest lite konstig ut på de flesta så det blev väl sådär egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad här