lördag 18 december 2010

Om gamla bilder

Jag håller på att byta mobil till Julias gamla eftersom min är så himla konstig och stänger av sig själv och allt det där. Så jag rensar lite och tänkte för en gångs skull visa mobilbilder så att jag inte tagit alla i onödan.











Vårt gula och jätteäckliga kök innan pappa renoverade. Så här såg det ut precis när vi flyttade in. Ville spy varje gång jag gick in där.







































Linda och jag fotade en sommar, vet inte om det var förra sommaren eller den här. Antagligen förra.































Jobbade några dagar på en tidning förra hösten och packade upp kläder och andra fina saker, som de här flugorna som jag ville ha.








































Alla helgon förra året fick Mattis massa ljus.








































Förra vintern var det så himla mycket snö och jag tyckte att Julia såg så rolig ut som precis hade hämtat posten och satt och läste en tidning.







































Vi skaffade Herman och här är han på sin allra första dag hemma hos sin nya familj. Jätteliten och jättesöt!







































En gång nu i höstas var jag och Julia på stan. Jag tror att vi skulle se om vi var lika.







































Och jag hade praktik hos Charlotte Strömwall i Malmö och jag tittade massa på hennes fina bilder.

Och det var det bland många andra.

1 kommentar:

  1. åh vilka burkar!!! får du för dig någon gång att slänga dom, så köper jag dom gärna.

    SvaraRadera

Gör mig glad här