torsdag 21 oktober 2010

Bilder tagna med ISO 1600 men vad gör det en sjuk dag?







































Igår natt sov jag två timmar så för att inte somna mitt på dagen åkte jag till Malin.


























Hon har så himla fina saker i hela lägenheten och jag vill ärva allt!





































































Wilmis!




































Fjant-Alva.
























Vi åkte hem hit, mamma tog kameran och fotade oss. Jag hjälpte Alva med ett arbete om USA, det tog väl lite mer än tre timmar... Men så snäll är jag!























Och jag gillade Alvas stora ring!
























Idag är jag hemma och är sjuk igen, men i natt har jag i alla fall sovit mer än två timmar. Det var ju gött att göra det för en gångs skull.

1 kommentar:

  1. Det är inte bara sakerna som är fina, hon har ju väldigt fina barn också

    SvaraRadera

Gör mig glad här