lördag 23 oktober 2010

Att spara fina saker i någonting fint
























Den här fick jag ju av Stina i somras, helt utan att det var min födelsedag eller att det var jul eller någonting speciellt över huvud taget.
   Och nu vet jag äntligen vad jag ska skriva i den, den allra finaste boken jag har. Vad är än så länge lite hemligt, men jag har i alla fall många fina tankar och minnen som jag tänkte spara här. En del skulle jag nog egentligen vilja ta och dela med mig av, men. Kanske får ni komma hem hit och läsa om ni skulle bli allt för nyfikna.
   Jag börjar nu.

5 kommentarer:

  1. JEPP Jag kommer och läser snart :)

    SvaraRadera
  2. När jag städade i en låda idag så hittade jag ett par gamla "dagböcker", den ena skrev jag i när jag var gravid och den andra var från den oförglömliga resan till Sydafrika. Det var en nostalgitripp, speciellt den om graviditeterna, det värmde i höstkylan att läsa dem.
    Så skriv, även om ingen annan behöver läsa just nu (fast lite nyfiken blir man ju) så har du ju något att själv läsa senare i livet kram.

    SvaraRadera
  3. Vart sparar du det som inte är fint? Var hamnar det som är motbjudande, vidrigt och av ondo?

    SvaraRadera
  4. tack för din kommentar på min blogg, den gjorde mig glad. du tar mycket fina bilder, så tack för det också - för att jag får kika på dem. hoppas du kommer på många fina saker att skriva i din fina bok :) kram!

    SvaraRadera
  5. Den där boken ser jag fram mot att få läsa i någon gång, roligt!
    KRAM!

    SvaraRadera

Gör mig glad här