söndag 25 juli 2010

Anders 50 årskalas.

Som en del kanske vet så har jag ofta tagit helt vanliga, enkla porträttbilder på människor som har varit hemma hos oss. Det gjorde jag igår, fast på hela släkten som var hemma hos Anders. Ni ska få se allihopa. Det ska bli hans fina present när allt är färdigfixat. Fast allt kommer ni faktiskt inte få se, utan bara porträttbilderna. Vill ni se resten, ni som var med på festen, lite mer behind the scenes så får ni åka hem till honom och be snällt om att få se resten. För det blir så mycket här annars.

I juni fyllde Anders 50 år och igår var vi på kalas hos honom.






















Då börjar vi. Här är födelsedagsbarnet Anders.

































Lisa.

































Lisas mamma Britta.

































Det här är Cia, min kusin.

































Och Cias barn Linda.

































Min andra kusin Anette.

































Och hennes man Roger.

































Min faster Margareta.

































Margaretas man Åke.

































Farmor.

































Robin.

































Robins bror Johan.

































Johans flickvän Lena.

































Lisas äldsta dotter Therese.

































Och Thereses man Jonas.


































Här är deras barn Otilia och världens finaste katt Spiken.























Lisas andra barn Madelene.

































Och hennes kille Staffan.

































Deras barn Tuva.

































Och Love.























Här är mamma.

































Och pappa.

































Jag var också tvungen att vara med såklart.

































Julia.

































Och sist Spiken.


































Det är svårt att fånga människor på bild såhär, men det är väldigt kul tycker jag. Och det blir nästan alltid bra också. Alla lyckas se ut som de brukar även om jag vet att det är svårt. Jag tycker att jag ser mest olik mig ut.
Men det här var det.

Alla nöjda?

5 kommentarer:

  1. Vilket skönt ljus alla har på sina porträtt. Jag minns att du tog sådana bilder förra året när Malin fyllde år, när du får jättegott om tid så skulle du kunna få skicka dem till mig eller så.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder maja :)
    Jag vill ha sådana bilder på min familj :)
    Så kan ja se på dem när jag får hemlängtan ;)

    SvaraRadera
  3. Jag är jätte nöjd, tack ska du ha!

    SvaraRadera
  4. Gillar verkligen bilden på flickan och katten tillsammans, riktigt mysig bild!

    SvaraRadera

Gör mig glad här