lördag 16 januari 2010

En liten Julia














Det här är bara för att visa, jag fotade Julia idag. Ser ut som att hon är världens suraste också, men det var hon inte. Jag vet egentligen inte hur det blev, på riktigt, och jag orkar inte kolla det nu längre, för mina ögon börjar dö och jag kan inte byta till glasögonen för Synoptik har krånglat till det. (Köp ingenting på Synoptik om ni funderar på det. Jättedålig service.)

Igår hade vi lite party här. Det var ju kul. Och jag har haft en övernattningskompis (Jenny) i mitt rum två nätter, det var alltid kul!
Idag var vi på hockey och det var nog den bästa matchen på länge! Nästan så att man kissade ner sig av att det var så spännande hela tiden. Wihoo!

Tänkte visa er lite mer bilder men det är nästan omöjligt på den här bloggsaken.
Och det är inte såhär jag vill skriva, men det låtsas vi inte om. Ska försöka komma på en jävla bra text i morgon, så se fram emot det.

Se fram emot det.


1 kommentar:

  1. Jag saknar min övernattnings kompis redan <3
    Ensamt här!!

    SvaraRadera

Gör mig glad här