måndag 9 april 2012

Om lättnaden


































Jag kommer till dig fast vi båda vet att jag kanske inte borde. Du ligger nerbäddad fastän klockan är nästan tolv och jag ser direkt att du är nyklippt. Jag lägger mig bredvid dig och du drar täcker över oss. Vi säger nästan ingenting. Det behövs inte. Men till en början är jag lite osäker, jag vet ingenting om vad som kommer att hända.
   Men efter bara ett litet tag lutar du ditt huvud mot mitt, och då vet jag. Du vill verkligen ha mig här.


(Vill ni hitta mig på Instagram, sök på Mlax så är jag där)

5 kommentarer:

  1. Passar så in på min situation just nu, och jag hoppas att det kommer gå lika bra för oss som för er när jag cyklar till honom ikväll.

    SvaraRadera
  2. gud vad jag tyckte om din blogg. jättefina foton!

    SvaraRadera
  3. re: har lagt upp favoritbilden från filmrullen nu :) hoppas du gillar den! (det kommer fler inom en snar framtid)

    SvaraRadera

Gör mig glad här