måndag 4 juli 2011

Om fjärde juli förra året

Idag är det ju den amerikanska nationaldagen så då kom jag automatiskt att tänka på vad vi gjorde förra året den här tiden.
























Jag och Julia åkte till USA alldeles jättesjälva, det var en av de bästa resorna jag någonsin gjort!
I Sebastopol firar de nationaldagen en dag tidigare så då gjorde Julia den här finaste tårtan.
























Hela den amerikanska släkten kom hem till Sue. Vi hade barbeque, åt tårtan och drack vin.







































Åkte en snabbtur till Kalelas mysiga lilla hus innan vi skulle vidare.

























Sen åkte vi till Analy High School där hela Sebastopol hade picnic. Så himla mysigt!























Så himla hemsk bild egentligen men vill mest bara visa hur kul vi hade det. Här är Sally, Kalela & jag.

























Så himla bra med härligaste människorna, god mat, mycket vin, otroliga fyrverkerier, kalifornisk värme, skratt som aldrig tog slut, allvar ibland, hemska bilder som inte får synas någonstans, nya människor jag aldrig kommer träffa igen och minnen för livet.
Saknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad här